niedziela, 30 listopada 2014

Dziergamy szydełkiem. Wełniane łapki do garnków. Jak zacząć i wykończyć.



Miło , gdy własnoręcznie możemy wyczarować  skromny prezent.
Zbliżają się święta Bożego Narodzenia. A takie wełniane łapki, zrobimy w sumie w dwa dni. Jeśli mniej czasu, może w tydzień.
Bardzo prosta sprawa. Osoby, które zaczynają dopiero przygodę z wełną i szydełkiem , spokojnie dadzą sobie radę.

Potrzebna nam będzie wełna, najlepiej podwójna i szydełko. do tego odrobina cierpliwości.
Robótka szybka i łatwa.

Zapraszam do obejrzenia króciutkich filmów.








Mam nadzieję, że w miarę przejrzyście pokazane. W każdym razie, zachęcam do szydełkowania. Wspaniała sprawa, gdy nadejdą zimowe wieczory. :)







14 komentarzy :

  1. a ja się pochwalę :) mam takie łapki własnie od Sabiny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne łapki :) co prawda w trakcie nagrań wlazłam parę razy i biedna mama musiała zaczynać od nowa ale i tak wyszło ok :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wyjątkowo wybaczamy to przeszkadzanie ;)

      Usuń
    2. taaa, trzaskała kubkami i naczyniami, wodę puszczała a potem brzuszek pod kamerę wcisnęła :)

      Usuń
  3. No i miodowe lata za pierwszym razem w tle słyszałam...;) Fajnie! mogłaś ten podkład zostawić hi hi.
    Łapki tez takie mam. Zrobiłam sobie brązowe żeby do kuchni pasowały. To frajda, jak człowiek sobie sam coś zrobi :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale Super !!!! Nie ukrywam, że chętnie w zimowe wieczory się za to zabiorę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A potem będzie wspólna fota wszystkich prac ręcznych :)))

      Usuń
  5. podziwiam cierpliwość, ja zwykle zaczynam, wkurzam się i rzucam w kąt :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak dobrze idzie, to sprawia przyjemność :)) Ale fakt, odrobina cierpliwości potrzebna :)

      Usuń
  6. Do takich robót kompletnie nie mam cierpliwości. Próbowałam kiedyś szydełkiem zrobić sobie szalik i średnio wyszło. Nie mam ani cierpliwości ani zdolności.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawdę mówiąc, teraz więcej robię niż w młodości. Więcej czasu po prostu ale to trzeba lubić, na siłę nie ma co się zmuszać :)

      Usuń
  7. Są urocze i bardzo praktyczne. Żałuję, że nie mam takich zdolności manualnych :)

    OdpowiedzUsuń